Óvintézkedés

 

Óvintézkedések – bemutató videó

Tisztelt Ügyfelünk!

Nyitva tartunk

Tájékoztatjuk Önt, hogy a Keraprogress Kft által  által nyújtott szolgáltatások (hidraulika szivattyú javítás, hidromotor javítás, hidraulika munkahenger javítás) és a termékek szállítása a szokásos módon működik. Tisztában vagyunk azzal hogy az ügyfeleink olyan kulcsfontosságú ágazatokhoz tartoznak, mint a mezőgazdaság, az energiaipar, a vegyipar, a közlekedés és az élelmiszeripar.

A vírus tovább terjedésével megteszünk minden szükséges intézkedést kollégáink védelmére, a termelés folytatására és az ügyfeleknek történő szállítás fenntartására.

Bevezetett óvintézkedések

Ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme érdekében módosítottunk ügymenetünkön:
Budapesten belül saját futárunk ingyenesen szállítja el a javítandó alkatrészt, ezért kérjük éljen ezzel a lehetőséggel.

Javítás esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Budapesti irodával (+3620 520 49 33), vagy küldjön egy e-mailt a hidraulikajavitas.hu címre, és előre egyeztessen az alkatrészek behozatalára vagy felvételére.
Célunk az, hogy minimalizáljuk a személyes érintkezést, ezzel is csökkentsük a fertőzés veszélyt.
Ügyviteli rendszerünk lehetőséget ad munkatársainknak, hogy otthoni irodából teljeskörűen láthassa el feladatát.
Irodánkban és Alkatrészleadó Pontunkon, a Bajza utca 62-ben munkatársaink gumikesztyűt viselnek, maximális távolságot tartanak, a hozzánk beérkező és tőlünk kimenő alkatrészek, dobozok felületeit is fertőtlenítik. Ahol lehet, a papírmunkától is eltekintünk és emailben küldjük a dokumentumokat.
Csapatunk elkötelezett a jőbeni biztonságos működés érdekében. Szerencsések vagyunk, mert a járvány a közvetlen környezetünkben még nem ütötte fel a fejét, és munkatársaink otthoni önkéntes karanténnal is igyekeznek védeni magukat, és ezáltal Önt.

Beszállítóink és alkatrészellátás

Döntően magyar, német és lengyel beszállítókkal dolgozunk, a beszerzett termékek utánpótlása folyamatos.
Az eddig kiadott javítási és beszerzési határidőket tartani tudjuk.
Célunk, hogy a következő időkben is számíthassanak ránk, tervezhessenek velünk.

Mivel a helyzet gyorsan változhat, a szállítások mindig a kormány által hozott intézkedéseknek megfelően tudnak történni. Figyelemmel kísérjük az új koronavírust körülvevő fejleményeket és tájékoztatjuk Ügyfeleinket a kiszállítások pontos idejéről.

Úgy ítéljük meg, hogy a jelenlegi és a közeljövőbeli helyzet hosszabb ideig fog tartani, ezért fontos közösen egy új munkamenet kialakítása, amiben kérjük a rugalmasságát és közreműködését. Nem kérdés, hogy a helyzet mindenki számára nehéz, hisszük hogy összefogással, megerősödve fogunk kikerülni ebből a helyzetből. 

Darai Béla és Sulcz Zoltán
ügyvezetők
Keraprogress Kft.
Alapítva: 1990.