Hidraulikus munkahengere meghibásodott és javításra van szüksége?
Az átfutási idő nálunk 3 - 5 munkanap!
Szakmailag felkészült ügyfélszolgálatunk várja hívását (H-P- ig 7.00- 17.00):
Legutóbbi munkáink

Henger hossz: 1500 mm
Henger átmérő: 120 mm
Szár átmérő: 70 mm
Javítás: 166 000.-tól
A javítás költsége a munkahenger paramétereitől és az állapotától függ.

Henger hossz: 850 mm
Henger átmérő: 120 mm
Szár átmérő: 70 mm
Javítás: 143 000.-tól

MIÉRT VÁLASSZON MINKET?
KISZÁLLÍTÁS
Az ország bármely területére kiszállítjuk az alkatrészt
VILLÁMGYORS ÜGYINTÉZÉS
A nálunk javított munkahengerhez, raktárról biztosítjuk a szárakat és tömítésgarnitúrákat!
KÖLTSÉGKÍMÉLŐ
Kitűnő, ipari minőségű pótalkatrészek, minőségellenőrzött gyártóktól
GARANCIA
A felújított termékekre 1 év garanciát vállalunk
MINŐSÍTÉS
Cégünk rendelkezik a „BCP Rating által kiállított „megbízható cég” minősítéssel.


Bizonytalanság és rejtett költségek nélkül!
NEM KELL AGGÓDNIA A TERMELÉS ÚJRAINDULÁSÁÉRT!
Szakmai felkészültséggel, hazai hidraulikus tapasztalatokkal és mérnöki háttérrel rendelkezünk.
Szolgáltatásunk kiterjed az alapanyag beszerzésétől a kivitelezésen át a kész termék leszállításáig az Ön telephelyére.
Gyártóink, beszállítóink magas szintű termékminősítése és a több éves sikeres együttműködésünk garancia termékeink megbízhatóságra.
Szakmai felkészültség
Professzionális ügyfélszolgálat és szakmai támogatás
MINŐSÉG
100% ban a gyárival megegyező minőséget kínálunk próbapadi ellenőrzéssel!
MAGYAR
Magyar cég, Magyar jogszabályok által biztosított garanciavállalás
Amit a hidraulikus hengerek javításáról tudni érdemes
A hidraulikus munkahengerek kulcsfontosságúak a termelékenység szempontjából, és ha az egyik meghibásodik, gyorsan és pontosan meg kell javítani. A hidraulikus hengerek javítási folyamata meglehetősen egyszerűnek tűnhet, de vannak bizonyos fontos szempontok, amelyeket szem előtt kell tartani, hogy a javítást már az első alkalommal megfelelően végezzük el.
Felkészülés a hidraulikus henger javítására

A hidraulikus henger szétszerelésének előkészítésének első lépése az egység tisztítása, hogy elkerüljük a por, olaj, zsír és hasonló szennyeződések szükségtelen bejutását a hengeregységbe. Ne feledjük azt sem, hogy a javításokat, ha lehetséges, tiszta helyen kell elvégezni; bár vannak esetek, amikor szükség lehet sürgősségi javításokra a terepen, mindig jobb, ha a karbantartást és a javítást a lehetőleg por- és nedvesség mentesebb területen végezzük.
Miután az egység tiszta, a tömlőket le lehet választani, és mind a portokat, mind a tömlőket biztonságosan le kell dugózni.
Hidraulikus hengerek javítása
Különféle típusú hengerek léteznek, és a javítási folyamat attól függ, hogy melyik típusról van szó. A legelterjedtebb hengertípusok a huzalgyűrűs vagy a menetes fejű hengerek (és menetes fejű henger esetén vagy rögzítőcsavar, vagy rögzítőgyűrű). Vegyük figyelembe, hogy a javítási folyamat során minden alkatrészt kőolaj alapú oldószerben kell megtisztítani, sűrített levegővel szárazra kell fújni, és beszerelés előtt be kell kenni hidraulikafolyadékkal.
A huzalgyűrű henger szétszerelése
Huzalgyűrűs henger esetén a krómszárat vissza kell húzni alaphelyzetbe, és a külső acélhuzalgyűrűt el kell távolítani. Ezután egy kalapáccsal lehet a hengerfejet a hengercsőbe tolni, amíg a belső horony szabaddá nem válik, és a belső huzalgyűrű olyan helyzetbe nem kerül, hogy eltávolítható legyen.
A henger tömítéscsere készlete tartalmaz egy műanyag eltávolító gyűrűt, amelyet ki kell egyenesíteni, majd be kell helyezni a belső horonyba úgy, hogy a tollas vége magába a csőbe mutasson. Ha a rúd kihúzása előtt a gyűrű nincs teljesen a horonyban, beszorulhat a cső és a fej közé (amit mindenképpen el kell kerülni).
Ezt a lépést követi a rúd meghosszabbítása, hogy kihúzzuk a fejet a csőből, majd teljesen eltávolítjuk a rudat. Ha megpróbáljuk erővel kihúzni a rudat, amikor ellenállásba ütközik, a gyűrű elakadhat, és a henger megsérülhet. A rúd eltávolítása után az eltávolító gyűrűt is el kell távolítani, ami után már eltávolíthatja a rögzítőanyát, a dugattyút és a fejet/tömszelencét. Innen érhetjük el a tömítéseket, amelyeket meg kell vizsgálni és –minden bizonnyal – ki kell cserélni.
Fontos, hogy a hengercső belső felületét a dugattyút és a szárat alaposan ellenőrizzük! Ezeket és más polírozott alkatrészeket szemrevételezéssel ellenőrizni kell, hogy nincsenek-e rajta sorja, karcolás vagy kopás nyomai.
Drót (huzal) gyűrűs henger

Ezután ki kell cserélni a dugattyút és a rögzítőanyát. Húzzuk meg a biztosítóanyát a méretének megfelelő nyomaték értékre. A szalagot úgy kell felszerelni, hogy összenyomja a belső huzalgyűrűt a fejegységen – rendkívül fontos annak biztosítása, hogy a szalagbilincs bütyök ne legyen túl a gyűrűrés tetején. Miután a szalagbilincs a helyén van, meg kell húzni, hogy biztosítsa a huzalgyűrű teljes rögzítését. Ahhoz, hogy az utolsó összeszerelési szakaszban összecsússzon, lazítsuk meg körülbelül ½ fordulattal.
Fontos, hogy a fejjel/tömszelencével kapcsolatos összeszerelési folyamat során lazán kell hagynia a külső O-gyűrű kettős tömítését a rúdon, hogy egy későbbi lépésben fel lehessen szerelni. A hengercsövet és a dugattyútömítéseket most hidraulikaolajjal meg kell kenni, és a dugattyút be kell helyezni a csőbe. A hengerfejet addig kell ütögetni a csőben, amíg a szalagbilincs át nem csúszik, és a huzalgyűrű a cső belsejében helyezkedik el. Lazítsuk meg és távolítsuk el a bilincset.
Most beszerelhető az O-gyűrűs kettős tömítés. Ha ez kész, addig ütögetjük a fejet, amíg a vége egy szintbe nem kerül a csővel. Ez a lépés rendkívül fontos: ez lehetővé teszi, hogy a belső huzalgyűrű a helyére pattanjon a belső hengerhoronyba. Ha ez nem valósul meg, akkor amint nyomást gyakorolnak a hengerre, a fej és a rúd szerelvény kijön a csőből. Végül ki kell húzni a rudat úgy, hogy a külső huzalgyűrű hornya (a hengerfejben) szabad legyen, hogy a gyűrűt fel lehessen szerelni.
A menetes hengerfejű munkahenger javítása
Menetes fejű hengereknél a szétszerelés a rögzítőcsavar és a zárósapka meglazításával kezdődik. Innen a dugattyú, a rúd és a tömszelencék eltávolíthatók. A dugattyút eltávolíthatja a rúdszerelvényről a biztosítóanya meglazításával. Ezután csúsztassa le a végsapkát és a tömszelence szerelvényt. Ha ez megtörtént, eltávolítjuk a tömítéseket, és az egyéb alkatrészeket, beleértve a polírozott részeket, például a hengercsövet, a rudat és a dugattyút.
A tömítések cseréje után visszaszereljük a rudat a tömszelencén és a zárósapkán keresztül, majd rögzítjük a dugattyút a rúdhoz az ellenanyával. A tömítések és a cső belsejének hidraulikaolajjal történő kenése után a dugattyú, a tömszelence, a zárósapka és a rúd visszaszerelhető. Győződjünk meg arról, hogy a hengertest finoman rögzítve van egy satuban, és enyhe lengő mozdulatokkal helyezzük be az alkatrészeket. A hengervég felszerelése előtt Loctite menetrögzítőt használunk a menetekre, majd meghúzzuk az ajánlott nyomatékra.

A hidraulikus hengerek javításának általános szempontjai

A menetes fejű hengerek javításának részletei bizonyos tekintetben eltérnek a huzalgyűrűs hengerek eljárásától. Vannak azonban olyan dolgok, amelyek mindkét eljárásban közösek. Például, ha a nyomás miatt nehezen tudjuk visszanyomni a hengert, nagy valószínűséggel a bemeneti szelepeket kissé meg kell lazítani. Ezenkívül a polírozott felületeket alaposan meg kell vizsgálni, a tömítéseket mindig ki kell cserélni, miután eltávolítottuk őket, és meghatározott nyomatékértékeket kell használni a kritikus alkatrészek meghúzásakor. A tömítések megfelelő beszerelésének elmulasztása súlyos, költséges károkat okozhat.
A szétszerelés során feltárandó:
Ne feledjük, hogy a szárat mindig alaposan meg kell vizsgálni annak megállapítása érdekében, hogy el van e hajolva, vagy a felülete karcos e. Ha a rúd elhajlott, újra kell gyártani- ez minden esetben így van.
A rúdtömítést is ellenőrizni kell, hogy nem deformálódott-e, ami általában elgörbült rúd vagy elhasználódott vezetőpersely jele. Ha a cső belseje karcos, karcolt akkor hónolni kell, vagy ha a sérülés túl mélyen van a felületben, akkor ki kell cserélni.
Ha szivárgás van jelen, és úgy tűnik, hogy nincs probléma a tengellyel vagy a hengerrel, akkor valószínűleg a tömítés sérült. Ha karcolások és bevágások vannak azon a felületen, amelyre a tömítés fel van szerelve, vagy amelyen felfekszik, az szivárgáshoz vezethet. A tömítésekkel beépítéskor óvatosan kell bánni és célszerszámot kell használni!
Túl a hengerjavításon

A komponensek sérüléseinek vizsgálatakor nem csak a sérülések megoldása (pl. polírozás vagy felületfelújítás) vagy az érintett alkatrészek cseréje fontos, hanem annak elhárítása is, hogy a sérülés miért következett be. Ha a javítást anélkül végzik el, hogy felderítenék, mi okozta a problémát, elegendő időt adva a javítást egyszerűen meg kell ismételni. A tapasztalt technikus felismeri a gyakori problémák jeleit, és gondoskodik arról, hogy a szükséges javítások mellett a probléma forrását is kezeljék.
Következtetés
A hidraulikus hengerek javítási folyamata magában foglalja a részletekre való odafigyelést és a gondos szemrevételezést – mindkettő gyakran több éves tapasztalatot igényel. A javítások többségét, mint például a csövek hónolása és a rudak gyártása, a legjobb, ha szakemberek végzik el. Ezen túlmenően a szakembereknek megvan a készsége a károk kiváltó okának hibafelismerésére, hogy azt orvosolni lehessen.
A nagyságrendi javítási ár kalkulálásához kérjük a munkahenger fotóját, vagy méreteit (mm-ben) küldje el email címünkre: info@hidraulikajavitas.hu vagy hidraulika2000@gmail.com
- Henger átmérő
- Szár átmérő
- Henger hossz
- Szár alaphelyzet hossza
- Max kinyúlási munkahossz
- Végek kialakítása
Amennyiben azonnali megoldást szeretne, úgy kérem látogassa meg a termékeink oldalt-fejlesztés alatt-.
Rövid határidővel, minőségi kivitelezéssel javítunk vagy gyártunk munkahengereket. – lásd lejjebb bővebben “munkahengerekről”-
Ha a munkahenger folyik, nem dolgozik, visszaenged, átenged, megsérült a szára, letört róla valami az a legtöbb esetben javítható.
Minden típusú munkahengert javítunk, a járatos tömítéseket, krómozott rudakat, hónolt acélcsöveket tartjuk raktáron is.
Építőipari és mezőgazdasági gépeket (forgó kotrók, rakodók, stb.), telepített gyártósorok (présgépek, fröccsöntő gépek, hajlítók), jármű felépítmények munkahengereit is javítunk.
A hozzánk beérkező munkahengerek átlag javítási ideje 4-8 munkanap. (Az elkészülési idő meghatározásához tudnunk kell a henger méreteit.)
Ennek lépései a következők:
1., A javítandó munkahengert el kell hozzánk juttatni.
Behozhatja személyesen Ön vagy kollégája az Alkatrész leadási pontunkra, vagy elküldheti futárszolgálattal. Címünk: Keraprogress Kft. 1062 Budapest Bajza utca 62.
Tudunk segíteni az elszállításban is: Budapesten saját futárunk elhozza a munkahengert, a távolabbi címekre TNT futárt küldünk. Ez esteben a következő munkanap érkezik be hozzánk a csomag.
2., Állapotfelmérés és árajánlat. A javítás áráról és határidejéről emailben értesítjük.
3., Megrendelés után 5-8 munanap alatt készülünk el a munkahenger javításával felújításával.
4., Személyes átvétel vagy kiszállítás Önnek.
A munkehengereket beérkezési sorrendben javítjuk, azonnali javítást nem tudunk vállalni. A javítás határideje sok mindentől függ (speciális méretek, hiba jellege, stb), de munkáink többsége néhány munkanapon belül elkészül.Fontos!
A 20kg-nál kisebb munkahengereket dupla nejlonba és kartondobozba esetleg műanyag ládába tegyék.Erre azért van szükség mert ha a csomagból kifolyik az olaj, a futár visszafordítja a csomagot és nem jut el hozzánk.
A 20 kg-nál nehezebb munkahengereket legjobb megfelelő méretű raklapra kötegelni. Ilyenkor jelezzék telefonon, hogy nagyméretű hidraulikus alkatrészről van szó.
………………………………………………………………………………………………….
Munkahengerek – típusok és jellemzőik
Amelyekkel mi foglalkozunk, azok a Vezérelhető hengerek
Dugattyúrudas hengerek: (a legtöbb építőipari gépekben és az ipar szinte minden területén megtalálható)
1- Két állású
2- Három állású
3- Négy állású ( két munkahenger a hátlapjukon egymáshoz szerelve)
5- Átmenő dugattyúrudas munkahenger (kétoldali dugattyúrúd kivezetéses)
6- Tömör dugattyúrudas
7- Dugattyúrúd átmenő furattal (folyadékok, gázok és vákuum szállítására visszacsapószelepekkel)
A Teleszkóphenger
röviden a teleszkóp hengerekről:
a dugattyúrúd több részből áll, melyek egymásba illeszkednek
nagy lökethossz, és a lökethosszhoz képest az alaphelyzeti hosszúsága kicsi.
Általában hidraulikus emelőszerkezetekben vagy tehergépjárművek plató billentő hengereiként használják. A javításuk : még az állapotfelmérés fázisában meg kell győződnünk arról hogy a hengerek nem e oválisak . Amennyiben igen, abban az esetben a kérdéses tagot ki kell cserélni. Az árát döntően ez határozza meg. A javítás során a szárvezetők és a tömítéskészlet cseréje, valamint a henger nyomáspróbája is megtörténik.
forgató vagy átrakó hengerek:
fogaskerék-fogasléces
jellemzők: elfordulás szöge: párszor 360°
a dugattyúrúd fogaslécként funkcionál, amely meghajt egy vagy több fogaskereket
(nagy nyomatékok leadására képes)
Ha a javítás nem gazdaságos, akkor is számíthat ránk. Ilyenkor legyártjuk a munkahengert vagy beszerezzük a kívánt paraméterekkel.
A Termékeink menüpontban megtalálja az általunk forgalmazott, készen kapható munkahengereket i
A hidraulika munkahenger javítás menete:
- Hívja a munkafelvételt, a +36 1 4450 ****500 +3620 520 ****4933 -as számon, ahol személyre szabott felvilágosítást – reményeink szerint- megoldást kap a hibás alkatrész javítására.
- A meghibásodott hidraulikus alkatrészt elhozzuk öntől (vidékről 50kg ig futárszolgálattal, vagy Bp.-ről saját futárunkal) a műhelyünkbe.
- Állapotfelmérés után E-mail-ben tájékoztatjuk önt a feltárt hibáról a fődarab állapotáról, a kicserélendő alkatrészek tételes listájáról, az elkészülési időről, ill. a végösszegről, fizetési feltételekről.
- Elkészülést megelőzően értesítjük Önt, hogy tudjon tervezni a beépítéssel.
- Az elkészülést követően átveheti a javított alkatrészt a 1062 Budapest Bajza utca 62-ben vagy kiszállítjuk Önnek!
Gyors ajánlatkérés
Kérjen ajánlatot egyszerűen javításra vagy új termékre 2 perc alatt!

Ez a címsor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.